کد خبر:100185
پ
کاهش قیمت سبوس

دستور رئیس‌جمهور برای کاهش قیمت سبوس / ابلاغ قیمت جدید بزودی توسط ستاد تنظیم بازار

قیمت سبوس با تایید نظر وزارت جهاد کشاورزی و دستور رئیس جمهو​ر کاهش یافت و قیمت جدید پس از طی فرآیندی در ستاد تنظیم بازار، ابلاغ خواهد شد.

قیمت سبوس با تایید نظر وزارت جهاد کشاورزی و دستور رئیس جمهو​ر کاهش یافت و قیمت جدید پس از طی فرآیندی در ستاد تنظیم بازار، ابلاغ خواهد شد.

 

*** دستور رئیس‌جمهور برای کاهش قیمت سبوس

 

به گزارش خبرگزاری روستا،

بعد از چند هفته کش و قوس و اختلاف نظر میان وزیر جهادکشاورزی با وزیر صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار درباره قیمت سبوس و مداخله مستقیم رئیس‌‎جمهور و معاون اول رئیس‌جمهور درباره قیمت سبوس، بالاخره سخنگوی دولت اعلام کرد که با دستور رئیس جمهو​ر، قیمت سبوس به نظر وزارت جهاد کشاورزی برگشت و پس از طی فرآیندی در ستاد تنظیم بازار، ابلاغ خواهد شد.

 

*** تذکر رئیس‌جمهور نسبت به وزیر صمت

 

حسن روحانی رئیس‌جمهور به درخواست محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر «کن لم یکن اعلام کردن قیمت سبوس» واکنش نشان داد.

این پیام توسط محمود واعظی رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با ارسال نامه‌ای به رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام شده است.

رئیس‌جمهور در این پیام اعلام کرده است که چرا بی دقتی می‌شود؟

 

*** قیمت مصوب هر کیلوگرم سبوس

 

به گزارش خبرگزاری روستا، قیمت مصوب هر کیلوگرم سبوس در سال گذشته ۵۲۰ تومان بود که در اواخر سال به‌یک‌باره به ۸۴۰ تومان افزایش یافت و اخیرا نیز با تصویب ستاد تنظیم بازار به ۱۲۵۰ تومان درب کارخانه رسید. این افزایش قیمت ۱۳۰درصدی ظرف ۴ ماه صورت گرفته بود.

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه